Bihari János Suzuki gsx-r 750 k5. folytatás

Az első cikk itt olvasható: http://www.keletimotorosok.hu/biharimotor

Elértem a 30.000 kilométert a motorommal. Ezidáig semmi probléma nem volt vele, még egy izzót sem kellett benne cserélni. A szervízkönyve szerint ennél a kilométernél kell a szelepeket ellenőrizni, valamint a befecskendezőket is szinkronizálni kell, ezért elvittem Nyíregyházára a Carmo Suzukihoz,mert szerintem ezt otthon szerszám-műszerek-szaktudás nélkül elég nagy bátorság lett volna bevállalni. A szervízben Gábor a szerelő ( szerintem nagyon érti a dolgát, bátran ajánlom mindenkinek) csodálkozott, hogy még az eredeti lánc van a motoron, de azt is mondta, hogy hamarosan cserére szorul. A fékbetétek mint említettem soha nem voltak még cserélve és most sem kellett.

Másnap, amikor mentem a motorért nagyon meglepődtem, mert Gábor mondta, hogy a moci teljesen gyári állapotban van, sem a szelepeket, sem a befecskendezőket nem kellett állítani, a gyári méreten voltak. A láncot a két lánckerékkel együtt lecserélte, ugyancsak cserélte az olajat és az olajszűrőt is. A lánc nem kevés pénz, ajánlom, hogy mindenki vigyázzon rá, minnél később kelljen cserélni.

Itt ragadom meg az alkalmat, hogy minden suzuki tulajdonosnak ajánljam a Carmo Suzuki szervizét Nyíregyházán, mert nagyon korrektek,nem elszállva az árakkal, határidőre ( egy nap alatt ) kész lett a motor. Csak összehasonlítva: egy másik nyiregyházi szervízben csak a szelepellenőrzést csinálták volna 50 ezer forintért. Itt a feléért megcsinálták és benne volt az olaj-olajszűrö csere is. Az olajat és a szűrőt ők adták. A lánc szintén egy ötvenes volt. Jó motorozás!