Azénmotorom

Bihari János Suzuki gsx-r 750 k5. folytatás

Az első cikk itt olvasható: http://www.keletimotorosok.hu/biharimotor

Elértem a 30.000 kilométert a motorommal. Ezidáig semmi probléma nem volt vele, még egy izzót sem kellett benne cserélni. A szervízkönyve szerint ennél a kilométernél kell a szelepeket ellenőrizni, valamint a befecskendezőket is szinkronizálni kell, ezért elvittem Nyíregyházára a Carmo Suzukihoz,mert szerintem ezt otthon szerszám-műszerek-szaktudás nélkül elég nagy bátorság lett volna bevállalni. A szervízben Gábor a szerelő ( szerintem nagyon érti a dolgát, bátran ajánlom mindenkinek) csodálkozott, hogy még az eredeti lánc van a motoron, de azt is mondta, hogy hamarosan cserére szorul. A fékbetétek mint említettem soha nem voltak még cserélve és most sem kellett.

Yamaha YZF R6 2003. Kiss Imre

Az én megvalósult álmom: YZF R6 2003.

Ő az első, igazi nagyvas a fenekem alatt. Amíg az ismeretlen után vágyakoztam nem is tudtam mást elképzelni magamnak csak egy R-es, öreg, boxermotoros bajor veteránt a ’60-as évekből, amit sok krómmal és ragyogó lakozott fekete festéssel varázsoltam volna egyedivé.

SUZUKI GSX 1400

Az én motorom......
Réges régen egy messzi-messzi galaxszisban /Veszprém/ élt egy fiú aki nagyon szeretett volna motorozni. Nem volt neki jogosítványa egy Nagy motorra, de próbálkozott motorozni. 250-es krosz motor jogsi nélkül, rendszám nélkül, olasz sufni import. Lőtéri salakmotorozás, esések. Ebben az időben csodálattal nézte a "száguldozó" "hivatásos" motorosokat.
Telt múlt az idő, okosodott és öregedett és úgy határozott mint törvénytisztelő állampolgár, hogy levizsgázik és lesz olyan motorja amivel nyugodtan odaállhat egy ellenőrzéshez.

Suzuki GSX-R 750 K5 - Bihari János

Ennek a motornak én vagyok az első tulajdonosa, 2005 februárjában vásároltam egy nyíregyházi suzuki márkakereskedésben. Igazi suzuki színben pompázik: kék-fehér.( Nekem ez tetszik a legjobban, véleményem szerint ez illik a márkához leginkább)

A száraz műszaki adatokkal nem akarok senkit sem untatni, a legfontosabbakat viszont megemlíteném:

Lökettérfogat:749 köbcentiméter ( nem tudom, hogy kell rövidíteni )

Száraz tömeg: 163 kg.

Max. teljesítménye: 156 LE ( torlónyomással)

Max. forgatónyomaték: 90 Nm

Honda Ntv650 Deauville 2002 - Nagy László

Motor : V2-es 8 szelepes ,41kw-os

Elektronikus gyújtás,indításgátló rendszerrel

Fékek : elől dupla tárcsa 3dugattyus féknyergekkel

hátul tárcsa 2 dugattyus féknyereggel

Kombinált fékrendszer

Hajtáslánc: 5 sebességes váltó, kardántengely

Hyosung GT650N - Csépke Csaba

Csépke Csaba vagyok Záhonyból a Keleti Blokk Motoros Egyesület egyik alapítótagja és alelnöke.

1986 óta motorozok eleinte édesapám háta mögött, majd 89-től önállóan egy jawa mustang nyergében.

Eddigi gépeim a szamárlétrán a következők voltak:


-Pony Romet

-Jawa mustang

-Simson

-Etz 150

-Jawa 350

-Suzuki VS 400 Intruder

-Kawasaki Z750E


És jelenlegi vasam Hyosung GT650N

Suzuki GS 1000 - Székely Béla

Még régen az átkosban 250-es MZ-m volt, amit elloptak, és a házasság alatt már esélyem sem volt pótolni. Autó kellett. 2000-ben elváltam, és az egyik első dolgom az volt, hogy motor után nézzek. A békéscsabai Yamaha szervizben láttam meg, a gazdája új gépet vásárolt és beadta. Pár napig gondolkoztam, a haverokat is áthívtam tanácsért, majd döntöttem. Több mint 10 év kihagyás után ültem először újra nagymotorra. Ráadásul 250-es után rögtön egy ezres több mint két és fél mázsás vasra. Aznap amikor elhoztam esett az eső.

KAWASAKI 1500 VN Classic - Vigh Béla

1977 óta tartó motoros életemben három motorom volt. MZ TS 250-nel kezdtem. Nekem nem volt Simsonom, Rigám, egyből 250-es. Be is voltam sz...va, amikor a próbaúton harmadikban
megemelte az elejét. Nagyon sokat mentem vele (kb. 130 ezer km). Rendszeresen jártunk hosszú túrákra. Az autós - motoros
hegyiversenyek állandó közönsége voltunk. Így évente kétszer eljutottunk Pécsre, Visegrádra, a Mátrába. Az Alacsony,- és Magas Tátra is kedvenc kirándulóhelyünk volt. A leghosszabb túra egy 3600 km-es erdélyi körút volt,

Honda VF1000 F - Furó József

A motoromat 2000-ben vásároltam használta, amely egy 1986-os gyártású Honda VF1000 F.
Mikor megvettem már akkor sem volt a gyári állapotában.
Jómagam minden télen alakítottam valamit rajta, mindég volt olyan, ami nem tetszet, vagy nem úgy működött,
ahogy szerettem volna. Hogy milyen lett azt döntse el mindenki a képek alapján. Milyen is motorikusan?
Ez egy V4 vízhűtéses 100 LE motor. Mikor megvettem többen figyelmeztetek, hogy a Hondának ez nem egy kiforrott motorja,

MZ TS 250/1 - Tamás Norbert

Sziasztok!


Az első motor, amivel motorozni tanultam (jogsi nélkül), egy Simson ?51-es volt.

Most egy MZ TS 250/1-es motorkerékpárom van.1978-as gyártmányú.
Körülbelül 3 éve húzgálom a gázt rajta és a "tanulás" időszaknak elég jól megfelel.
Kerekítve 20 LE, ez szerintem tökéletesen megfelel arra a célra, hogy megtanuljuk a "kis"-nagymotorok használatát, szokjuk a közlekedési formákat, manőverezést,
stb...(Ezt úgy értem, hogy nem csak minket előznek, hanem mi is tudunk előzni) Ez felemelő érzés.

Tartalom átvétel